Nya bestick, ett måste!

Jobbat på tonhallen 07.00-12.30
jobbat på snurran 13.00-18.00

på tonhallen vart jag full i skratt då jag gick förbi en spegel..jag är ju halv i håret! ser ju inte klok ut ibland..jag var ju bara tvungen att ta en bild, var glad att jag var glad i alla fall, hade ju kunnat bryta ihop helt =)

 haha

när jag väl hade ätit brann det för mig när jag diskade, jag har ju inga gafflar kvar, dom är borta och all glas jag äger är antingen av plast eller stulen på nån krog i 18 års åldern..nej, jagtog mitt älskade presentkort som jag fått av mina vener och drog till Ikea..mitt paradis!

nu har jag nya bestick, riktiga glas och lite annat smått och gott....glad! tackför fin fina presenter mina snela vener :p

hann även med att köpa skor på ica maxi..25 % ju =) men olsson, var det såna här skor du åxå hade köpt...var ju inte meningen att köpa samma isf..hoppas det är ok!? =)

vart lite less på allt grönt i min blogg...vad tror vi om orange ett tag? ja, vi testar =)

hörrni, trevlig helg på er/Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0