snodda pennor och storhandling

jobbat på tonhallen idag igen...jag brukar alltid, på nått oundvikligt sätt få med mig pennor hem från mina pass på tonhallen...jag lixom tar dom med vilje och brukar alltid vandra hem med minst en ny penna...exakt så var det även idag..en reklam penna från sti.se låg efter arbets passet i min väska..tokigt men sant =)

hälsade på morfar som hade 85 års kalas..han är gammal han..fick skott från hans nässelblommor, kanon fina, så nu har jag planterat i 3 krukor..wii!

fin blomma

storhandlat inför tacos imorrn...dra mig va gott! även after eight till kaffet sen är inplanerat :p

Idag har Ruben namnsdag! Grattis! =)

image465

ha d bra!!/Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0