AHH helg...fy fan va skönt!

men satan vad all dygn har för få timmar..handlar alltså om 5-6 timar för lite varje dag! hinner inte med mig...

storhandlade igår med mannen....ynka 2300kr...hej å hå, nu är det fullt i kyl och frys...

helgen består av:

Ikea besök...fixa smågrejjer till lägenheten
basket
måla om sovrum
städa
sätta upp hyllor och dylikt
flytta klart!
baka lussekatter
ha förfest
innebandy
julskyltning
pappa på fika besök =)

ja, som sagt..nån som har en 5 timmar över per dygn att låna mig =)

ha en toppen helg alla! det ska jag!

Kommentarer
Postat av: Maria Blomqvist

hej gumman...skulle någon höra av sig om att de har timmar över så kan de ju ringa mig oxå...=)

2008-11-28 @ 19:37:36
URL: http://blompinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0