blä

som sagt, jag hatar att va sjuk, det är inte ens skönt att va hemma en dag, man vill kunna göra nått, och framförallt nytta...
kröp upp från sängen till soffan och där har jag legat sen 8 imorse!
har tillbringat dagen med att titta på barnen i bullerbyn, lite tv, vilat, snytit mig ca 284579 gånger, ätit hostmedicin och druckit nyponsoppa....


nä, man ska inte gräva ner sig men det har känns tråkigt, jag blir anfådd av att vända sida i soffan lixom =)
imorrn blir det jobb igen och på fredag är det planeringsdag, gillar dom skarpt, man får mycket gjort och man hinner ....


passar på att lägga ut nått kul iaf..gary larson är en hjälte! =)



ha d bra ni alla/Malla


Kommentarer
Postat av: Tövaan

De gå inte att förstora Larsson, Typiskt Andersson!

2008-11-19 @ 15:07:33
URL: http://hannathuveson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0