bowlat och ätit

igår kväll så intog vi olearys för att äta och bowla....buffy, dennis, micke, johan maria, mirja simon och jag

vi körde naturligtvis tjejerna mot killarna fast vi fick simon =)

"jag kom ju på att jag hartar att bowla" /Buffy på väg mot bowlingen

"Smakar hyffsat"/ Simon då servitrisen undrade hur det smakar




jag och dennis har fått en fåtölj av svärmor som inte fick plats hos henne..jag blev helt kär i den och den är ju helt gudomlig tycker jag =)


ilband är det helt fantastiskt otroligt jävligt skitkul att ha katter...märk ironin..detta möttes vi av igår kväll....min fina kruka och all jord..voj voj


ha en jättebra onsadag alla/Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0