fanta och soffan

morgonpromenad följdes upp med lunch med bror på vapel
jag fick ju en HINK fylld med stuvade makaroner av peter i köket på skolan då jag jobbade i torsdags så det är ju lika bra att göra sig av med det =)


kortspel i  vattjom och bus med favorit tjejen min

fisk å pärer med mannen och sen var det riktig jäs lördag...ryggläge i soffan och fanta!

Jag undrar jag vem Harry blivit inspirerad av sen flytten till vapel..numera LIGGER han ner å äter..latmask! :p



jag och hanna hejjar på kevin i idol, det trodde man ju aldrig att man skulle göra..

trevlig lördag vener/Malla

Kommentarer
Postat av: Tuvan

Hejja Kevin Hejja Kevin :D

2008-11-12 @ 15:59:16
URL: http://hannathuveson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0