igår idag och imorrn

I går:
kidnappade moder jord och drack lite öl på bishop innan det blev 3 rätters på smedjan, olle fick stående ovationer och jubel för maten..kanon gott!! mycket glada miner och gott att dricka, alla roliga berättelser, tommy i tunnelbanan och jessica i gardinerna hahaha




I dag:
smög upp 9 imorse och la mig i soffan för att se alla vi barn i bullerbyn..så bra serie/film, jag älskar allt med dom filmerna!
for på innebandy, handlade lite på maxi och vid 4 var det dax för kalas!

Grattis lander, mitt förbannade favorit blåbär!



nu är det kväll, lugn kväll...snorar å har halsont, som de flesta nu verkar det som..

I morrn:
jobba snurran: 07.30-13.00
jobba fritids : 14-16.30 sen blir det inget speciellt vad jag vet...kan va skönt det me!

god kväll/Malla


Kommentarer
Postat av: Maria Blomqvist

ja men det verkar som du haft en bra helg gumman..ja jag ska ta och införskaffa mig alla Astrids filmer...ett måste nästan...=) speciellt som svensklärare va=).haha...ja smedjan är kanon på mat och speciellt nu då olle kockar..han är väldigt duktig...härnösand för mig iveckan..lite avis va...erkänn=)...

2008-11-16 @ 22:32:17
URL: http://blompinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0