jamen dåså..

jag har haft en kanon skön kväll...mamma kom till vapel på ett spontan besök, köpt med sig wienerbröd pepparkakor och kaffe, jamen då är man ju mer än välkommen...hon bjöds på middag och blev kvar till halv 11! =) vi intog soffan och dansbandskampen till dennis missnöjje men han hade ju alltid tvn i sovrummet att fly till......som för den delen är platt nu för tiden...


....för vad har jag gjort denna lördag måntro? Jodu, jag gick och blev sambo såhär på lördagseftermiddan :p
nu har det hänt grejjer på vapel..och dom är fina dom grejjerna =)
jag är glad, har fått rensa och dona som jag velat hela dan...min favvo syssla juh! fått en egen klädkammare som fyllts ut av blandannat sjalar =)




våra små vänner har  myst med "mormor" hela kvällen, harry va värst, tjejtjusarn min



men då ska jag tacka för mig och göra kväll snart...god natt vänner/ Malla

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Nämen gud ska du göra dig av med din underbara lägenhet!? Fast ja, det förstås..förstår ju varför;) Men hade gärna tatt den ifall man hade kunnat;P Allt bra med dig annars då? Kramar

2008-11-23 @ 11:17:59
URL: http://littlemother.blogg.se/
Postat av: tuvaaaan

Harry så stooor du eee Harry.. som grisen snart.. naa :D

2008-11-23 @ 12:34:25
Postat av: malla

jag kan svara här att jag inte kommer göra mig av med lägenheten, buffy tar den å blir jag utslängd så har jag den kvar ;p ne men det känns bra, vart ju dyrt att betala 4600 fr en garderob då jag alltid sov hos dennis =)

2008-11-23 @ 14:51:36
Postat av: Anonym

hej gumman och grattis kanske man ska säga...gud vad roligt är så himla glad för din skulle..men nu måste ju även vi komma och hälsa på er...men ni får nog komma först=)....börjar praktiken imorgon jag...mycket nu....kram

2008-11-23 @ 21:59:08
URL: http://blompinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0