kullös

nu är min vän harry kullös, dvs kastrerad...och det gick kanon! han var så duktig å fick så mycket beröm för sitt fina utseende att man kunde inte annat än vara en stolt matte...börjar förstå hur stplta föräldrar känner sig nu :p

jag har ägnat min dag åt att jobba och nu när jag strax slutar ska jag fortast kvickast ta mig till birsta för att införskaffa mig en ny PLATTÅNG! den dog imorse och jag har på riktigt mått skit idag, känt mig så fel och det är ett jävla kaos på huvvet nu..nej nej, inte bra!


efter mat blir det tv...och filmer, för fy fan vad jag och dennis lånade filmer..HELA astrid lindgren lådan och 4 andra filmer, det kommer bli fantastiskt, jag längtar så till "Peter och petra" en gammal favorit! =)


god helg äskade vänner/Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0