lyx å lax..elller nä, ostron

lördagen har hitills vart bra, sov ut läänge..ända till 10 å det var såå skönt!


mötte upp lillemor i stan och shoppade. dagens shopping blev vantar, och ett par mysbyxor då jag insåg att jag glömt packa med några och hur ska det gå då att vara bakis imorrn =)
sen blev det julklappar till mina tv¨å favorit kusinbarn, saga och hennes lillebror/lillasyster, h*n är ju inte här än så vi får se vad det blir men jag kan ju inte lägga ut bilder det såklart..



sen när vi kom hem fick berqa visa sina kunskaper som kökschef, hon bjöd på

champagne och ostron
Halstrade pilgrimsmusslor med tryfferad blomkåls creme med smörslungad sparris och svart caviar


ostron var väl ok, men en engångs grejj medan musslorna och blomkåls cremen var utsökt! =)




nu är det dax för oss att samla ihop oss och gå ner till bodil, berqas syster för att dricka lite vin och sedan bege oss mot stan, detta är kvällen outfits, köpt i götet för oss båda

jag ser full ut, jaja, ha en trevlig kväll..för det ska vi! :p

trevlig kväll alla/Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0