muffina är osams med mig

jag har fått min personliga almanacka!!! så fin och jag avgudar den redan, kommer bli ett fantastiskt 2009! =)




ikväll var det dax för mig, buffy och olsson att gå på revyn pengarna eller livet...direkt då det blir paus så tittar jag och buff på varann och säger samspelt : vi åker,,,haha snacka om att ha samma humor, och detta var ingetr för oss, slams å för långa bortsägningar å man blev bara stressad


jag for hem till mannen för att baka citron och kokos muffins till fredagsfikat på jobbet imorrn.....
för det första gick recepteet AV!
för det andra kommer jag på då dem är i ugnen att jag glömt mjölk!
'och för det tredje så blev dom ful..men goda faktiskt..
tur att jag köpte färdig kladdkaka i reservplan :p


katterna trivs förresten här, harry är numera chef på vapel och damerna kompar bra, det är jag riktigt glad för =)




nu blir det dusch efter lite bloggläsning...jag börjar halv 9 imorrn, helt sjukt skönt!

trevlig torsdag!/Malla



Kommentarer
Postat av: maria

jasså så dennis hade katt han oxå sedan tidigare eller har ni skaffat fler?



ja det är inte lätt att baka då man är distraherad av mannen i sitt liv inte=)...haha...

ha en bra dag gumman,,,,kram

2008-11-07 @ 10:29:48
URL: http://blompinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0