torsdag

den här veckan tycks aldrig ta slut!!! det var det första jag sa när klockan ringde imorse, den här veckan tar aldrig slut..bara torsdag...suck..men så illa är det inte, jag är frisk och jobbar på men det har varit en seeeeg vecka..

igår var det greys hos dennis..dennis och micke drog sig tillbaka till sina rum medan vi damer smaskade i oss soppa och ciabata i godan ro...lander blev smått galen på brödet, likt ekorren i ice age hahaa


torsdag som sagt, tvättid som ska utnyttjas och sedqan blir det en tripp till svartvik och spela kort...ska bli trevligt, ska passa på å se om man kan låna några teckande filmer av lilla simorn..han har massor! =)


ha d bra vänner!!! snart snart kanske det blir fredag och helg!!

Kommentarer
Postat av: Maria Blomqvist

hej gumman...idag är det fredag.....=) så nu är det bara att sluta jobba och fara hem och mysa hela helgen...ska jobba natten jag men sedan ska jag mysa=)...

2008-11-14 @ 10:42:07
URL: http://blompinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0