tröttast, det var jag det! =)

vid 9 igår kväll kläcker jag ur mig
- stäng inte av datorn berqa, jag vill bloga sen
10 minuter senare säger berqa att datorn är ledig..och 10 minuter senare SOVER jag! hahaha, jag och lander toksomnade i berqa och fredriks säng så att dom fick sova på soffan inatt...ojdå men va trött å seg vi va, 02.18 vaknade jag inatt fullt påklädd med lander brevid mig, sen sov jag i 6 timmar till ;p



Lördan var bra, vi var på skål, var likt svenssons och efter 3 gick vi till björns bar och var där till 4 då intog vi ett skrovmål och en taxi hem =)
söndan var som ni förstått seeeg, toh oss ur sängen vid 3 för att hälsa på lillemor, kanonmysig lägenhet, utsidan kändes lite ryssland med inne var det fint, gillade gardinerna skarpt!


lite bilder kan jag väl bjuda på..lillemor, du kan ju ta bilderna härifrån! slipper jag skaffa msn :p







ja, då var det ju måndag idag och dax att åka hem om några timmar, vi har nu inlett ett dusch maraton, jag å lander har duschat, berqa duschar i detta nu å sist ut blev fredrik =)

3 nätter och 4 dagar i göteborg börjar lida mot sitt slut, har förresten inte sovit utan mannen  såhär många nätter sen gatufesten...bara ett konstaterande lixom :p

ha en bra måndag så syns vi snart vänner! /Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0