v. 46

jamen då traskar vi in i en ny vecka men tänkte sammanfatta förra veckans sista dag lite...var ju farsdag å allt.

for till pappa vid 12 å drack kaffe, koillade in massa klipp från galenskaparna på youtube och kollade in den nya lastbilen, riktigt fin..kommer bli bra det där.


sen for jag för att tvätta bilen, jag har aldrig tvättat bilen på en bensinstation förut, utan alltid gjort det hos papap eller på pripps i lastbilstvätten där man tvättar själv..
jag var nervös!! å allt jag kunde tänka på var att fälla in dom där jävla backspeglarna, jamen vi vet ju alla hur det gick för Gösta.... "Veva upp rutan rudolf!" =)



nu sitter jag på vapel, har ätit fläskfile´och glass till efterrätt mumma! dennis har åkt till svartvik och jag ska hämta fröken nylund på jobbet för att se tv å jäsa lite...

jag har klivit in i 2000 talet 8 år för sent..skaffade internet bank idag, vad blir dewt härnäst?? msn och facebook? A too inte däääh! ;p

heeej heeej/malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0