godmorgon världen

men heuj, nu har det gått npågra dagar ur mitt liv igen, jag har fyllt dom dagarna med jobb och en fika stund hos hanna...jag är inne p´å tredje förestä'llningen med elvis, kul men krävande....


alltså kan man inte bete sig som folk bland folk nä men då kanske man gör bäst i att helt enkelt stanna hemma...fiolk som inte är ute så ofta hamnar alltid på tonhallen!! =)


ikväll är det dax igen, när jag jobbat klart på föskola och fritids förstås =) sen imorrn blir det dubbla föreställningar...

på söndag är det middag hos pappa..undrar sa flundra om mannen vill med...hahaha, den som lever få se :p

tack och hej, leverpastej! Nu är det snart dax för mannagrynsgröt på dagis...gud va gott..lyx när den är som bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0