göteborrg

jamen då var vi här då, lander å jag..tågresan gick bra, ingen av oss sov men nog löste vi korsord alltid!

efter att vi åkt hem till berqa med bagaget så drog vi ner på stan några timmar..handlade en krog tunika och en ny bortamatch väska..den är såå fin å den har ett fack för min plattång..me like!!

efter sushi tog vi spårvagnen hem och korkade upp lite vin emma och jag, berqa jobbar ju, vi la oss i soffan framför idol och bara kände lugnet...helt fantastiskt!


jag har dragit på mig ett otäckt skavsår av mina jobbskor och jag vill varna känsliga tittare för det ser inte bra ut och smärtan kan icke beskrivas med ord


 hm 198:- finns även i rosa...så fin så fin
aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj

måste bara lägga ut en bild som jag knäppte i natt..lill harry sov mellan mig och dennis...lille vännen



nu är det färdigfikat och det ser ut att bli sova snart..helt slut, lander har hittat en skräckis på tv, jag är rädd..tack o hej =) /Malla

Kommentarer
Postat av: maria

trevlig semester gumman....vila nu upp fötterna..inga rännande på stan eller krogar så löser sig det där=).....



kram Maria

2008-10-31 @ 22:54:04
URL: http://blompinnen.blogg.se/
Postat av: Hanna

ritigt vidrigt skavsår! hoppas du kan du och ränna på stan ändå :)

2008-11-01 @ 14:08:51
URL: http://hannal.blogg.se/
Postat av: tuvan

Meeeeeen malla va ha du gjort? Åh gud! Aj ajaj!

Men harry då lilla tatten va fin du va dåå naaa, klapp klapp!

Kom hem nu små grisar :D

2008-11-01 @ 14:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0