missar fruar å doktorer denna vecka åxå

jobbat 07.00-17.00 gick fin fint....är allmänt trött nu för tiden men jag tror och hoppas att inte jobbet tar skada av det..


imorrn är det fotografering med förskolan, jag tycker faktiskt att det ska bli kul, ett stressmoment när 1000 ungar ska byta om och stylas innan uppställning men det blir ju mitt första kort med min första riktiga barngrupp :p



jag har insett att jag missar både fruarna och greys denna vecka, allt för att min kära mor fyller 50, imorrn blir det smörgåstårta i spa med mammas syskon och på onsdag blir det restaurang victoria med buff,mamma och ´dennis så det känns som att jag kan skippa tv:n då =)

ikväll ska jag hämta fröken nylund på jobbet och bege mig till gränsgatan för tv kväll, betner och lander infinner sig även där, dom är ju sambos den här veckan, trevligt värre ju! =)



detta är mirjas man, en bra sådan =)

leona lewis- forgive me


trevlig måndag samtliga/Malla

Kommentarer
Postat av: Mirja

fina bilder nylund!:p

men min maaan! jag är så lycklig!!

kärleken är evig när vi äääär tillsammans!

2008-10-20 @ 22:54:00
URL: http://mirremarra.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0