oktoberfest!!

öl, tysk öl, korv, tysk korv och österisisk mat...och såklart varsin TYROLERHATT!!! detta utgjorde min fredag..det var riktigt kul på railway och vi sjöng ju karaoke så det stod härliga till....

födelsedagsbarnet/olsson


mamma var nog nöjd hon med, hon trodde vi skulle åka medvind hon, men icke, fick bli tyolrhattar istället!






ja, som sagt en kul kväll..blev inte att jag drog vidare, kände mig glad i hatten å avslutade kvällen, å vad händer, jo man är trött å seg idag å huvudvärk..det är så typiskt å tråkigt att förstöra halva hela dan efter....ikväll är det dax för förfest/födelsedagsfirande hos johanna..den blir nykter för min del, jag har saker att göra imorrn å har inte tid att förstöra dan med att vara bakis...men det ska bli kul ändå! =)


ha en bra kväl alla som ska ut på aveny å andra ställen! /Malla

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Halloj Halloj! Ni såg ut att ha haft en trevlig helg iaf;) Hehe ja men man får tacka för komplimangen med "klänningen", den är köpt på Rut mf! Var länge sedan jag köpte den dock! Var nog i feb. Men dom har nog liknande sådana där nu också, kanske! Du får kika! Ja roligt att ni kommer ner! Vi måste ju ses i helgen hoppas jag, jag är ju ledig och allt;) Det är bra med mig iaf, sitter på jobbet nu och ska väl dra mig ut och jobba om en stund! Kram

2008-10-26 @ 13:14:35
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0