söndag igen då =)

har haft en jobbar helg, ne, bara lördan men nu är det dax att tacka nej till extra jobb, jag har ju 100 % annars så är ju bara dumt att trötta ut sig..blev 65 timmars vecka med en hel massa folk som inte kan bete sig som folk bland folk..ja ni vet, dom är ju så jobbig sånt folk =)


idag har jag ägnat min lediga dag med sovmorgon och sedan ut till birsta för att luncha med dennis och buffy, sen drog jag och bror iväg till vattjom där jag fick en 40 minuters taktil massage  moster barbro..hur skönt som helst..somnade till lite :p


nu är det snart dax för middag hos pappa..mannen ska inte med, tacka nej till gratis mat är väl bra dumt enligt mig men men, han gör ju som han vill ;p
sen blir det jäsning på vapel och sovmorgon imorgon igen, börjar inte förrän 10...nu börjar man bli bortskämd, 2 dagar irad =)



ha en bra söndag alla!/Malla

Kommentarer
Postat av: Leyla

hoppas du haft en trevlig helg!

2008-10-12 @ 17:15:32
URL: http://luxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0