ähh, jag har det bra jag

jadu, inte lever man nån askungen saga som lander med hennes skor å allt..men visst fan trivs man ändå med livet....jag har nog inget att klaga på..egentligen, men alla andra klagar ju så det hör väl till att va lite missnöjd då och då =)

jag jobbar mest nu och har dåligt samvete för mina stackars ensamma katter, sen händer det inte så mycket mer men ändå är jag nöjd, jag har vener som är gudomlig och en familj som tillhör världseliten och världens viktigaste/roligaste. jobb...jag mår nog bra när allt kommer kring!! (men nog fasen lät det lockande med vin som damerna ska dricka, men jag börjar 6 imorrn..sånt är livet =))


Mirja, jag förstår precis ditt problem, jag är sekunder från att raka av mig allt såkallat hår på min skalle nu!!!! :p


jag har ätit pizza med buffy, nyttigt som få, njae men ack så gott det var....och det bestaste! min kamera är tillbaka! nu blir det bilder i bloggen vill jag lova..å buffy förbannad! =)
nu blir det tv jäs för mig och min bror, idol och filip och fredrik tillsammans med glass och chokladsås.....


min lilla harry börjar bli en biff..lilla ester blir åxå en större ester =)


ha d bra!!/Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0