allt på samma gång

nu är det mycket i luften för nylund, jag sticker ju till karlstad imorrn till min käre kusin anna i några dagar, så nu håller jag på att packa samtidigt som jag betalar räkningar, rensar sminkväskan, laddar mobilen, fixar skivor till bilresan, kollar filip och fredrik, och bloggar såklart...jamenar det kan man ju inte göra sen... =)

 jamen det blir nog en packning av det här :p

i detta kaos har jag även hunnit med att äta leverstuvning (gott faktiskt) och invigt västra alle´n...jodu, inte illa pinkat ;p


tror jag måste lägga ifrån mig datorn å fokusera på dusch, packning å sova...ska hämta hyrbilen 07.00 sen sticker jag efter jobbet runt 13.00....men jag måste ta å lägga ut lite spa bilder, jag mirja och grabbarna var i vattjom igår...2 1/2 timme blev sluttiden innan dennis klev upp ur bad tunnan....det var en trevlig kväll!



go kväll vener!/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0