herr åberg, ice bitte!!

jobb 10.30 -17.30
mat i vattjom
20.00 hämtade mirja

och sen var det jäsning som gällde, mirja tog med laxmackor, men den kvinnan kan hon, dennis och buffy dök upp och vi intog 2 sällskapsresan filmer och katterna jäste mest av alla tror jag!





nu är klockan 09.45 och snart kommer mitt helgsällskap hit, jag ska tillbringa helgen med mitt äldsta kusin barn, 8 åriga kajsa och vi ska inta stan, fika, äta ute, se film och mysa..toppen!!


angående mitt hår har jag här och nu inlett en ny fas i hårets liv, det stavas Hårinpackning och ska framöver bli en naturlig del i hårets liv, nu ska jag rädda det som räddas kan!! =)

ha en bra dag alla!/Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0