jag är en korträv

att spela kort i vattjom är ju sällan jag utsätter mig för..men det är jävligt trevligt, ser inte mycket ut för världen men ni borde testa!
kaffe, mostrar och en mamma och en kortlek med silja båtarna på utgör en helkväll det =)


jag hade en riktigt fin hand som ni ser på sista spelet..ni som kan rummy ser ju det :p


jag har invigt ett av mina tre par nya stövlar...grymt nöjd, dom är bekväm som få!!

den här lilla vennen var i vattjom igår =/
 
efter vattjom blev det vapel och idag har jag lunchat med mirja och buffy och snart är det avfärd mot innebandyn..ikväll ska jag å buff ut å käka med pappa och maj..kommer bli fantastiskt! matbilder kommer, var så säker ;p

ha d bra!/malla

Kommentarer
Postat av: thuvan

Gaaaaaaaaah vilken snuskig saaak. Hooppas griiiisen ta han..:)

2008-09-22 @ 18:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0