jakten på mina leggings!!

HJÄLP! vilken morgon jag haft...sov inte hemma, vaknade 10 minuter innan det var dax att åka till jobbet, upp, fixa hår,smink, börja klä på mig och inser att mina leggings är BORTA! dom var ingenstans, paniken började stiga och jag var tokstressad, jag flög runt som en dåre, en tyst dåre då hela övriga bohaget sov och Snarkade...

tillslut
inser jag att jag inte kommer hinna hitta dom och blänger argt på den skyldiga Siv (katt) och då man i ren panik frågar en katt var hon har gjort av mina grejjer börjar det gå för långt....panik panik och jag måste inse fakta och hinna hem till västra och ta på mig nya leggings, så där pep jag ut på skönsmon 06.36 imorse...iklädd endast en jeansklänning, nemen det såg för hemskt ut!! =)


dagen gick hursomhelst bra och det har uppkommit nya teorier om vem som egentligen är skyldig till försvinnandet av mina leggings ;p

nu blir det småfix innan jag ska på möte 17.30 i hedbergska aulan, satan va längesen man var där!

För övrigt var min helg fantastisk!!! tack hanna och jonas och tack tuvan för aveny...lördan va den besta!!


jag, 06.29 imorse ;)

tack för mig!/Malla


Kommentarer
Postat av: Mirja

HAHAHA!! Åh vad jag hade velat sett det där!! Dom låg bergis under eller bakanför sängen! :p

2008-09-08 @ 21:57:42
URL: http://mirremarra.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0