karlstad

resan ner

vilken bil...ville aldrig sluta köra

köping =)

det tog ca 6 timmar att köra ner, i västerås mötte jag upp thomas för att fika lite..passerade köping å lyssnade på fantastisk musik hela vägen!

And if you want me to be real deep, I hook you up with some poetry,
the fields are green and the sky so blue
they both look look pretty good baby gilr but then so do you
/Hoffmaestro..dom besta

dagen som postiljon
har åkt med anna på jobbet idag =)

Nu är det kväll och dax för kina mat tror jag vi bestämde, sen film och godis imorrn blir det stan! jag sitter å skriver i mitt tillfälliga sovrum, lampan tänd på natten såklart, kinkig tjej ;p


god kväll alla gristissa och övriga =) /Malla

Kommentarer
Postat av: tuvan

Meen gud så trevligt. Hur kändes de o vara postiljon för en dag? vilken känsla va? helt underbart? du känner att du bara måste göra de igen! Ha redan skickat in din CV va? ja förstår precis hur du känner :) MVH Postmästaren

2008-09-27 @ 16:30:11
URL: http://hannathuveson.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en snygg och hipp mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-27 @ 16:31:34
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0