pyttsan

efter avslutad arbetsdag insåg jag att jag måste köpa mat, och till saken hör att jag är luspank...jag intog rubens myntfack och fiskade upp 36 enkronor och gav mig in på ica Matfors


väl inne grabbade jag ett kilo pytt i panna av märket euro shopper för 20 riksdaler..fint tänkte jag och intog kassan....det var ju såna myntinkast så där fick jag stå och peta ner krona för krona till köns fina belåtenhet, min stress blev påtaglig och jag la i två kronor samtidigt! dom fastnade...hur tänker malin då..jodu! jag trycker ner en krona till för att hoppas på en effekt som trycker ner de andra två enkronorna....katastrofen var nu ett faktum!!! Maskinen fick öppnas och skruvas isär...mina enkronor lokaliserades och maskinen kunde räddas..men jag var ju ändå tvungen att betala..så jag fick gå igenom samma procedur en gång till...krona för krona..20 gånger för att vara exakt..allt för den halvtinade pytten som låg på rullbandet ocj skämdes mer än míg tror jag




nu jäses det på västra med min bror och mirja..alexander i idol är med iår igen..glad!!
på fredag är det vi tjejer som intar spat! å imorrn är det sushi med vapendragarn lander..jag lever livet nu! :p

god kväll/ Malla


Kommentarer
Postat av: Povel Ramel?

Hahahahahahah.

2008-09-16 @ 21:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0