husmor fixar och donar

efter jobbet har jag passat på att plantera om lite blommor, nått jag tänkt på så länge och nu är det gjort!! har även 4 skott i köksfönstret som jag hoppas ska bli fin fina blommor så småningom! =)

jag börjar bli som olsson med henns blommor och alla nojjor och stress haha, men det gör inget, hon är ju min idol så det ser jag fram emot :p

det är så skönt att göra sånt här då man slutar 14, man hinner med sig själv på ett helt annat sätt...
nu har jag just tagit ut något gott ur ugnen...det vankas ju 25 års kalas snart =)
och nu ska jag slå ner arslet i soffan och bara njuta av det här...det har jag tamefan förtjänat och soffan och jag umgås så sällan nuför tiden...



efter mat och prat blir det kort och kaffe i svartvik...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0