söndag...en toppen helg avslutas

men vädret...otroligt att man kan må så bra av solen..den fattar nog inte vilket ansvar den har det där gula klotet =)

återigen en underbar dag i solen med kaffe mostrar och kortspel..middag i vattjom sen hem

kom hem vid 6, tokstädade så jag blev svettig..då avnjöt ett glas vin i solen på balkongen...det var supergott! köpte ju 10 liter vin i tidaholm...detta ska med på resan, jag och elin ska dricka så skål i förväg elin! det var supergott!! 5 liter räcker nog alldeles lagom ;p



å du emma lander...du är skitsnygg som brunett!!!


nu börjar jag sakna min man :) men i natt är han äntligen hemma!

Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Vart bär det av med vindrickande? :)

2009-04-27 @ 21:18:17
Postat av: Elin

Skål!

2009-04-27 @ 21:36:32
Postat av: malin

vi ska på kryssning =) du vet moster "skogs mulle" barbro har ju fyllt 60 =)

2009-04-28 @ 08:13:24
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/
Postat av: Anna Larsson

Aha, just det ja! Jo men den resan vet jag om, ni är ju ett helt gäng som drar iväg. Men ni åker väl för att det är flera som fyller jämt i år? :)

2009-04-28 @ 11:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0