spa fredag bara sådär =)

mamma ringde in mig efter jobbet till vattjom..for dit, men så trevligt, mostrarna var samlad och ölen uppdukad (jag förblev dock nykter) och det serverades enchiladas..mycket gott och trevligt..först spenderade vi 2 timmar i solen..underbart!



och det underbara vädret fortsätter...morgonpromenad imorse 8.00...mjukisskjorts, trekvarts tröja, solbrillor och stavar pch solen bara s trålar..så härligt!!!



jag är gräsänka den här helgen..min älskade man är i luleå fredag till söndag med ungdomsbasketen...

hursomhelst ringde jag pappa igår då jag insåg att det skulle bli finväder hela helgen:
-jag är gräsänka den här helgen
-å jag är gräsänkling den  här helgen...hm, du ska vi glida runt i Impalan imorrn? =)

jaa, så fick det bli, i eftermiddag drar vi iväg en sväng och bara har det bra i den där fina bilen, nu är det ju nya fälgar och hela köret..sweet!


Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Låter som om det blir en bra helg för dig detta! =) Själv är jag gräsänkling idag bara, strålande sol och 15 grader ute, vad göra då tro? Jo, man kanske kan vakna med huvudvärk som man mår illa av och som vägrar ge med sig, ja det låter som en bra idé! ;(

Men men, tror jag sticker ut till stugan och tar en skogspromenad med Hugo och kameran och sedan får det bli pizza ikväll, så får huvudvärken säga vad den vill! HA! ;)

2009-04-25 @ 13:39:04
Postat av: malin

hejja anna..trotsa huvudet och va ute...men det lät ju inge vidare..hoppas du hade en bra lördag ändå..min kväll vart inte så rolig som jag hadfe trott men hela dan och eftermiddan var toppen...ha en bra söndag åxå..trots att du inte är gräsänkling idag ;)

2009-04-26 @ 09:54:19
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/
Postat av: Anna Larsson

Haha, blir nog en bra söndag tack vare att jag inte är gräsänkling snarare. :)

Ps. Lördagen blev bra trots huvudet Ds

2009-04-26 @ 14:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0