svårt val...näe

kommer ut imorse och går till bilen...ruben vill säga..men allvarligt sa jag för mig själv...vad är detta,

liten plåtburk, lika liten som den är bred...kliver in, men ni måste skojja, ratten..ska jag köra med den där lilla ratten?? här har man kört 60 mil med en gammal fin bil och då blir det en liten omställning då man ska ta ruben igen =) jag diggar min alto men det är ju bara att erkänna att han är besegrad på många plan av gamla amerikanare haha

svårt val på önskebil eller? hmm what to do? =)


Kommentarer
Postat av: Mirja

Men hur kan du säga så om lilla Ruben.. Huga=)

2009-04-20 @ 23:59:18
URL: http://mirremarra.bloggagratis.se
Postat av: Anna Larsson

Hahaha, förstår dig precis! Var en rejäl omställning varje dag när jag efter att kört lastbilen hela dagen klev in i BM´s Clio. ;)

2009-04-21 @ 12:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0