begravning och vattenskoter

på min lunchrast tog jag bilen till vattjom..begravning stod på schemat =( hade skrivit på en sten...och vetrinärerna hade lagt han så fint i en låda med blått siden tyg..så mjuk och fin..ville aldrig sluta klappa han..



på kvällen blev det återigen vattenskoter för min del...danne och anna kom ner med sin åxå och lite mer folk..kul! dom körde med bananen och ungarna åkte,,jag var feg! men jag åkte med danne på den stora vattenskotern..en större än den jag kört..å guud, for i 2 gånger av ren utmattning..orkade inte hålla mig kvar hur jag än krampade..han körde som en galning...hur kul som helst..tror jag svalde 38 liter vatten ;p



nu är jag nyduschad och slut som artist..sitter inne hos buffy som jobbar och kollar sivan..hon kastrerafes ju idag den lilla damen...kollar lite internet nu sen sova och tidig dag imorrn..sweet!


Kommentarer
Postat av: Hanna

vattenskoter verkar vara din grej:) mycket fin sten!

2009-08-21 @ 17:09:40
URL: http://hannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0