en bra fredag!

efter jobbet drog jag till butiken där thomas victor och danne var...buffy kom sen och vi slog ihjäl några timmar där...sen for jag till vattjom för att vila 30 minuter..skönt! klev ju upp 6 idag =)

å nu när jag kom till thomas fick jag klara direktiv..jag får inte gå in i köket! buffy och thomas kockar...jag hann se kyckling och minimajs..smygtittade ;p men det bådar ju gott....

känns ju lyx att bli bortskämd på detta vis..så jag ska passa på att kolla datorn jag medan Werner och Werner kockar vidare till tonerna av lasse stefanz såklart! =)


Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt med överraskningsmiddag!!

2009-08-21 @ 19:19:50
Postat av: werner

Kniiiv!

2009-08-21 @ 20:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0