galet träligt...

att inte har nått eget...flyttlådor i ett garage...en sopsäck i ett rum, katter i stan haha...rena rama soppan nu...

skitträligt att inte ha tillgång till sina ägodelar, datasladd och telefon kabel...nånstans i en låda nånstans i ett garage..så det blir inga bilder idag heller....


ja då har man gjort helg iaf..funkar bra på jobbet och kvällarna spenderas helst "hemifrån" ..jag har blivit en blodigel som behöver folk! =)
var till katterna igår...guldklimparna mina!! lander hakade på och vi härjade  och mötte upp andreas med thomas och sandra, sen "hem"

sitter hos thomas nu, han har ju skaffat kattunge.....gudars vilken söt..orange! så ser det väl ut, jag blir nog kvar här så länge jag får..vankas lek på gamla skolgården och film med varma mackor ikväll för min och thomas del...

papa roach-last resort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0