jag tror jag börjar gilla vatten ;p

hej å hå...blev inget smedjan idag....men en blöt kväll för övrigt! =)
for ner å skulle kika på grabbarna då dom åkte vattenskoter...satt och myste på på stranden med sallad och Era då thomas drar en vepa förbi....jag blev dyngsur!!! jag som skulle på smedjan direkt efter det...men nä!

då var det ju lika bra att hänga på..åkte med thomas...sen tordes jag även själv! är ju livrädd för vatten men det var så kul!! hur kul som helst...jag ville aldrig sluta köra.....verkar bli mer åkning imorrn..jag är spekulant!



sekunden senare var jag dyblöt..jag som hade klänning å halsband tilloch med ;p var bara att åka i det då jag inte hade med mig badkläder heller haha




kan själv! =)

nu är klockan 10 men jag är slut som artist..blir sova nu..g´natt!

Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Ser roligt ut. :)

2009-08-16 @ 20:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0