tänkvärda ord av farfar =)

jag var på seans ikväll..en testvariant..intressant med nya medier..har ju gått på en hel del sånt där men aldrig fått nån till mig så att säga...

så kliver han in från ingenstans och slår in ett klockrent citat...min älskade farfar som gick bort då jag var 9

det var sån bra beskrivning av han som person och sedan säger hon vad han säger till mig:

det som inte får plats i en låda får plats i en annan...det är mycket lådor nu...men glöm inte bort att göra en hopphage och hoppa lite emellan åt då det blir mycket..

å vart fick han luft ifrån att bli så klok nudå :p

jag tror jag ska gå ut och göra en hopphage nu.........



Kommentarer
Postat av: Elin

håren står på armarna

Häftigt med kontakt!

2009-09-01 @ 09:19:39
Postat av: Anonym

hej gumman, ja det är lite otroligt det där med det övernaturliga eller vad man ska säga...skulle oxå vilja men vet inte om jag vågar riktigt ändå..kul att se att du hade det bra i vår huvudstad...det behövde du..

hoppas allt är bra med dig

kram

2009-09-01 @ 19:39:45
URL: http://blompinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0