häftigt med dofter

igår fyndade jag en parfym på julrean, jag hade denna parfym för cirka 2 år sedan och kunde inte motstå priset!

imorse då jag tog på mig den slungades jag tillbaka 2 år, rätt vad det var så var jag i min lilla 20 kvadratare på dalgatan och espan var mitt andra hem,

och allt var lite spännande då jag i smyg börjat dejta dennis, hemliga bilfärder och dåliga ursäkter haha =)

Det är så häftigt vad dofter gör att man minns och man blir så nostalgisk eller bara påmind, parfymen fick mig att minnas massor..så kul! jag får ta och skapa nya påminelser den här omgången med parfymen, det ser jag fram emot =)

jag har faktiskt minnen till alla mina parfymer, olika adresser, fester och minnen, jag tycker det är lite skönt, man har hela livet i en parfym liksom





nu är det måndag och helgen har varit lugn, lördagen bestod av middag och umgänge hos olsson och söndagen av besök av farmor och fika hos grannarna

på onsdag drar jag buffy thomas och sandra på kryssning, det ska bli så satans kul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0