måndag

jag antar att detta är första semesterdagen, helgen räknas inte..och den har varit helt utmärkt.iofs skulle jag och lander till liden idag och hälsa på berqa men vi ställde in pga all snö...dom har skottat med traktor utanför mig 2 gånger idag..och det syns inte..helt galet!


men då har jag kunnat ägna hela dagen åt att läsa...nått jag knappt annars gör, det var skönt. nu ska jag laga nån mat sen ska jag inta lite kaffe för att fira elin som fyller år. Grattis!

imorgon ska jag hänga med thomas och åka lite lastbil, ska bli trevligt! lite lussekatter och lasse stefanz, som grädde på moset ska jag och mirja på basket..det kan bli en riktigt bra tisdag det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0