ny frilla

alla frisörer verka tycka att jag passar med kort på ena sidan, även denna och jag gav med mig, är ju nöjd trots allt med det, blev helt okej! =)



 

åsså lite klassiska julbilder, samma saker varje år...folk kan inte köra bil så fort det blir jul, snö eller minsta stress..å jag blir så trött! =)



så kör som folk gott folk! =)

imorgon är det julafton, och jag fullständigt älskar den här tiden, ikväll tillbringas kvällen, precis som vanligt alla kvällar före julafton, i vattjom med uppesittarkväll, julmust, skink och lax mackor. Trevlig kväll alla!


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Åh vad fin du blev i burret Malin:)

2009-12-23 @ 18:46:40
URL: http://littlemother.blogg.se/
Postat av: Mirja

Blev ju fint de där:)

2009-12-24 @ 00:01:58
Postat av: Anonym

hej gumman...fränt hår=) du passar ju så där...måste ta och ses något oxå men blir kanske efter helgen..är ju mycket nu

2009-12-25 @ 22:57:21
URL: http://blompinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0