14 timmar

nu mina vänner är det bara 14 timmar innan startskottet för pulkfesten går av stapeln :p
allt är iordning...och jag är minst sagt trött nu men det kommer bli fantastiskt! vi får hoppas på sol sol sol och en trevlig dag!


även att jag googlade på sökordet pulkfest för att hitta nån rolig och passande bild att lägga in i detta inlägg...och detta blev det enda sökresultatet..MIG! är jag lika med pulkfest? =)

  Nätet Bilder Nyheter Grupper Bloggar Gmail mer Kalender Foton Dokument Reader Sites Logga in
   Avancerad bildsökning
  Inställningar
Medelnivå av SafeSearch är på
 Bilder    Visar:  Alla bildstorlekarExtra stora bilderStora bilderNormalstora bilderSmå bilder  Vilket innehåll som helstNyhetsinnehållAnsiktenClip artLinjeritningarFotoinnehållResultat 1 - 1 av 1 vid sökning efter pulkfest. (0,01 sekunder) 

Menade du: punkfest  


     
Om. Min profilbild
70 x 104 - 44k - jpg
kalasbyxxa.blogg.se
     
      
      
      
      
      
      

Ville du egentligen söka efter: punkfest  




 
 


©2009 Google - Google Hem - Annonsera med Google - Företagslösningar - Allt om Google


vi syns imorrn och vi som inte syns imorrn får jag önska en riktigt trevlig helg =)

Kommentarer
Postat av: -C-

Hörrni! Ta't lugnt i pulkan nu så det inte går som för stackars oskyldiga sängstommen ;D

2009-02-21 @ 23:48:40
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0