blä

det har varit en tung och jobbig dag på jobbet idag..av ingen särskild anledning alls utan det var nog min inställning det var fel på redan då jag kom..och det var tråkigt...inge kul att jobba då man irriterar sig på allt och alla =)

jag slutar snart och då ska jag bege mig till friskis och träna bort alla sånna humör..ska på ett nytt pass för min del idag..tänkte prova skivstång..tror det kan bli kul! lite styrka i grupp och olika övningar, hoppas man orkar med bara fet som man är :p



ha det bra!

Kommentarer
Postat av: -C-

Justjah! Glömde att säga att jag ser fram emot utmaningen du ska lura ut åt mig =)

2009-02-16 @ 23:14:05
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0