ett fän av varda´n =)

ja, jag är ju det jag..är ju så skönt att äta en god middag och sen diska undan den för att sedan sätta sig i soffan med en kaffe och påtår och idag även en kaka som jag bakat...óch till råga på allt...bygglov =)

jag slutade tidigt idag och åkte till mamma (hon var dock inte hemma) för att baka inför fredags fikat på jobbet, min tur denna vecka..blev en god citron och grape kaka. sedan hann jag hem i lugn och ro, tog en lång dusch och påtade på lite innan det blev dax att fixa kvällens middag..köttfärslimpa med sallad (potatis) och brunsås, smaskens!

jag gillar vattjom jag =)




Men va i!!
innan florsockret kom in i bilden såg ju kakan ut som en..Tjockpannkaka!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0