fredag idag hurra hurra hurra

våran planeringsdag gick utmärkt idag...man får tok mycket gjort och man kan ägna tid åt att prata och diskutera allt...vid 2 gjorde avdelningen kväll men jag stannade kvar för att jobba bort lite med pim och hjälpa mia, jag är hennes data mentor =) vid halv 5 blev det helg!

efter dagens alla diskussioner så är jag tok sugen på att plugga upp mig till special pedagog men även gå LLU utbildningen så jag kan handleda lärarstudenter..det vore nått va maria? ;)

nu har jag ätit super god mat och jag och dennis ska åka å handla lite..vi ska till hassela imorrn över dagen och då måste man ha choklad..och en termos full med kaffe, så är det bara! =)

kvällen ska spenderas med samma sak, kaffe, choklad, två grannar och lite "på spåret" (vuxenpoäng)



trevlig kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman klart att du ska utbilda dig till LLU:are om du får en chans till det, är något som jag kommer att vilja bli i framtiden tror jag...får väl se då man börjar jobba=)...jasså så ni ska till hassela..vad roligt..sväng in här då om ni har en stund över=)

2009-02-06 @ 22:12:06
URL: http://blompinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0