gulligt och romantiskt med alla hjärtans dag

men nej nej nej, trodde ni på allvar att jag menade det där??!! ni som känner mig borde veta bättre iaf, jag har i alla år varit stark motståndare till denna kommersiella högtid som vi importerat från usa..och jag skulle väl aldrig ändra den åsikten bara för att jag hittat en man heller =)

som tur va har jag hittat en väldigt bra man som har exakt samma åsikter kring den här dagen! vi är ett bra team han och jag och vi behöver ingen speciell dag för att visa vad vi känner för varann =)

den här dagen har spenderats med en lunch på stan med dennis och lander, otroligt trevligt, nu genomgår jag och lander ett seinfels maraton och när dennis kommer hem sen blir det go middag från playa och umgänge i soffan innan lander sticker och jobbar vid 9..bättre kan det inte blir, det här är en kanon löradg! (trots att det är alla hjärtans dag ;p)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0