hassela

det var minst sagt en bra dag i hassela idag! vid 10 for vi iväg med picknick korgen packad, man måste ju dricka lite kaffe och äta lite gifflar när man har en friluftsdag =)

simon och maria blev sjuk så jag fick rå om mig själv jag...å jag klagar inte, jag satt ute nån timme och tittade på grabbarna/folk medan jag drack kaffe och lyssnade på toppen musik i mp3:n
efter en gemensam lunch intog jag badhuset, solade och bubblade...helt fantastiskt...

nu är vi hemma, den ena tröttare än den andra..nu inväntar jag och dennis varsin bite line pizza (el fuego utan ost..mums!) och sen blir det soffan resten av den här kvällen...en mycket bra avslutning på en mycket bra dag helt enkelt!




Kommentarer
Postat av: Hanna

hela familjen på en dagstur till hassela ;)

2009-02-08 @ 11:43:57
URL: http://hannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0