jag blir så glad =)

min vän mirja ringde på väg hem från alnö och data utbildningen..vi surrade på å kom fram till att hon lika gärna kunde komma förbi för att fylla i alla detaljer kring diskussionerna ;p
härligt!! jag älskar att få spontan besök...igår kom robban och sara förbi, dom bor ju numer våningen ovanför oss, mycket bra! vi drack kaffe å umgicks ett par timmar...och nu mirja!
kan knappast bli bättre =)

blir så sällan man ser nån dam tycker jag, vi jobbar och tränar på så olika tider men när man väl umgås är det så skönt/behövligt! vi ska även ta en basket dejt imorrn jag och mirja..sweet!


jag fotade dom här fina isklumparna på västra alle´n härom dagen...coola tycker jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0