jobba jobba

föreläsningen med eva hällström var bra och framförallt nyttig för alla föräldrar =)

det absolut vikitgaste att tänka på då man arbetar/tar hand om/hjälper/bråkar/uppfostrar ett barn är att
Ha ett varmt hjärta, kallt huvud och mycket is i magen!! helt rätt

sitter fortfarande på jobbet..har trilskat på med pim uppgiften men nu får det nog va bra..är snart klar men sak upp och jobba 7 imorrn såp jag gör nog kväll nu

jag var bara tvungen att köpa en pixi bok idag! det är ju ruben min vän! värsta stjärnan =)


this is your captain speaking..houston we have a problem! har spelat in massa ljudklipp nu..ser dåligt trött ut haha

Kommentarer
Postat av: Elin

En av Sagas favoritböcker! Bo tvättar bilen... Finns även som Bo går till dagis, eller Bo går till doktorn. Finns tydligen en variant Bo ramlar i leran, men den ha vi inte sett till ;-)

2009-02-18 @ 07:00:16
Postat av: Hanna

haha så där ser jag ut på jobbet juh ;)

2009-02-27 @ 20:22:55
URL: http://hannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0