kusin vitamin har nnu en utmaning

kusinen i enköping har länkat in mig på den här utmaningen...å gudars vad jag insåg attt mina bildmappar ligger alldeles huller om buller när man har bilder på båda datorerna..men nu kör vi =)

-Gå in i mappen Mina bilder
-Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
-Lägg upp bilden på din blogg och skriv något om den
-Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om att de är utmanade



det var lite kul att det blev den här bilden..kusinens pappa, dvs min morbror är ju nämligen med =) i höstas fyllde min kära mor (raden nngst ner i mitten) 50 och jag gjorde en foto bok åt henne från festerna och gav henne i julklapp, denna bild var med som en slags historia bild..det är min mamma och hennes 6 syskon, alla är så lik varann trots att det är 30 år sen bilden togs typ =)

då ska ajg utmana 6 stycken då..
hanna L
mirja
lander

maria
-c- =)
ellenor


Kommentarer
Postat av: -C-

Ha ha, jag har ju gjort den alldeles nyss. Ge mig en ny utmaning så ska jag hoppa på den istället ;)

2009-02-10 @ 21:18:59
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0