mycket med jobbet nu

det är kul när det händer lite grejjer inom jobbet tycker jag...

ikväll klockan 18 ska jag och några till till vibackeskolan på alnö för informations möte om PIM, datautbildingen vi ska gå

imorrn ska vi på jobbet gå på Mia Thörnbloms föreläsning i tonhallen, jag har jobbat på några av hennes föreläsningar men aldrig sett och hört nån hel så det ska bli intressant och kul!!

och på fredag har vi planeringsdag vilket innebär att förskolan är stängd och vi och grannförskolan planerar i lag och sedan för sig hur våren ska se ut...

mellan detta ska jag hinna med att träna, laga och äta mat, jobba såklart, gå på basket och va en allmänt bra flickvän..pust, vilket slit ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0