spontan äta

men vad vore livet utan mat...det är ju så satans gott! jag och dennis spontan åt på kina idag...peking soppa och 4 små rätter, det var ju jävulst gott.....

och nu stundar kaffe hemma på kammarn för jag har varit på seven eleven...vad finns där?? jo världshistoriens godaste BROWNIE!!
jadu, där sprack alla planer på att gå ner i vikt haha =)

borde träna men ska faktiskt prioritera sömn idag, blir för lite sånt och för mycket jobb nu på veckorna så jag tar ut 2 timmar extra sömn idag och tränar imorrn..idag ska jag bara va fet har jag tänkt mohaha


nemen, nu blev vi uppkallad på kaffe hos våra kära grannar åxå...ibland flyter det på bra ;p

sängen med greys för att sen somna..jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart finns seven eleven????

2009-02-26 @ 06:22:45
URL: http://chimpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0