städa..åsså grannen =)

slutade tidigt idag, 14.00 å då är det så skönt att komma hem och storstäda! sagt och gjort...mattor ut, torkaning av skåp och rensingf av skafferi och delar av garderoben..

i all storstädning med tok hög volym på stereon såklart så knackar grannen på...kenneth med H! han är så komisk, dundrar in å mumlar nått om några filmer han lånat och ville låna fler, efter en studn frågar jag vem han pratar med..katten!  haha, men det absolut bästa var ju det karln hade på fötterna!



träskor..vita dessutom, men stora frågan är ju varför han ids ta på sig ett par skor då hans dörr ligger ca 120 cm från våran =)

nu ska jag slappa med ett tidningsmagasin som min livs coach gett mig, topp hälsa, ska bara kolla bloggarna å sen blir det mat..en ny vecka har nu gått aqv stapeln och det känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0